Sushi är godäckligt...

Och ibland blir jag sååå sjukt sugen på det. Idag var en sån dag. Har mumsat i mig sju av åtta bitar, nu är jag sjukt mätt...

Telefonen ringde nyss och jag trodde det var Thomas men det var AKTA kapitalförvaltning som sökte Thomas...
Hoppas han ringer snart.

Har ju insett att det går inte så jävla bra för mig med mitt deffande...Skulle bli av med ett kilo för varje vecka Carin är borta, men jag tror att jag plussat på åtminstone ett. Men jag ska ta tag i det, en annan dag.

Vi har fått en ny parkeringsplats, det är bra för jag tror det blir lättare att parkera där,  inte lika trångt på ena sidan.

På fredag ska jag ha "utvecklingssamtal" eller medarbetarsamtal med min chef. Har bestämt mig för att för en gångs skull vara väl förberedd och våga säga vad jag tycker och vad som är problemet med mig. Tycker sånt är skitjobbigt.

Har fått ett lånelöfte idag från banken så jag kan lösa mina krediter. Ska rådfråga Thomas lite och hoppas att allt blir bra. Sänker mina månadskostnader med nästan 2500 kronor, och det skulle vara toppen. Skulle bli som en nystart för mig. Sen har jag bokat upp mig på fyra extrapass denna vecka. Känner att det kommer bli en riktigt kärv månad, och då kan det vara skönt med några extra slantar i november.

Thomas och jag ska på fest den 25/10, Sandras 25 årsparty! Det ska bli kul, och kul att både jag och han ska på samma fest. Han känner iofs inte Sandra men det blir jättekul tror jag!

Önskar mig singstar...Jag måste verkligen ordna till det snart.

Har ordnat ett ganska bra pris till Riga så jag har bestämt att jag och Thomas ska åka den 19/12. Det är en fredag också så man missar inget jobb. Då kan vi köpa dom sista julklapparna och så...

På lördag ska jag bada med kära systerdotter på Fyrishov. Och på söndag ska jag jobba hela långa dagen= billig helg. Har planer på att endast göra av med inträdet till badet och en bussbiljett till jobbet.

Nu ska jag nog göra nåt vettigt. I varje fall så snart tvättmaskinen har tystnat. Då ska jag sätta igång en ny. Jag är SÅ vuxen!!

Kommentarer
Postat av: åsa

Lycka till med "medarbetarsamtalet". Såna är alltid jobbiga, men brukar kännas skönt efteråt - så se till att säg det du tänkt på! Kör hårt! KRAM

2008-09-30 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback