Tågkort...

Köpte ett tågkort i morse, åkte till Sthlm, svarade i mobilen och fick reda på att imorgon blir det operation. På samariterhemmet istället. 2394 kronor på nåt jag inte kommer att kunna använda...

Rinde Sjs kundservice och fick reda på att jag skulle kunna få tillbaka pengar med hjälp av läkarintyg samt brev till Sj...Lite jobbigt men ok. Jag har längtat hem hela dagen,svårt att fokusera på ett hårt pressat team 6 när jag ska opereras sju imorgon bitti. Gick hem lite tidigare så jag ska hinna äta ordentligt.

På vägen hem chansade jag och gick in på Sj...Lyckades få han i kassan att återlösa mitt tågkort. Iofs förlorade jag 200 kronor, men jag sparade massa tid och energi, speciellt när det inte är mina egna pengar jag laborerar med.

Nu ligger jag hemma med en grym huvudvärk. Ska försöka leta lite efter min plånbok men det verkar som ett resultatlöst sökande. FATTAR inte hur jag kunde slarva bort...

Måste kolla min bank också för jag har inte fått in min hyra. Misstror henne inte, det kommer säkert gå som på en dans, men jag vill verkligen ha pengarna på kontot, i tid, on time för att underlätta för mig själv. Hoppas det kommer att funka i fortsättningen. Det är ju kul för henne att hon har ett hem, men jag hyr faktiskt ut enbart för min egen vinnings skull..

Åhhhh...

Fattar inte vad som hänt på jobbet. Alla har sjukt mycket att göra och alla har tappat sugen. Jag skämdes nästan när jag ville gå hem lite tidigare men jag ska sluta ursäkta mig och sätta min egen hälsa i centrum....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback