Fest igår...

Först middag hos kusin som precis fyllt nitton år! Sen hem för att svida om och försöka göra sig lite vacker. Sen kom C och S över och sjöng singstar och drack vin och öl! Senare dök kusin vitamin upp från Östhammar och han smygsjöng lite han också....Minsann, minsann!

Sen begav vi oss till Flurran och där kommer kusin vitamin 2 in också! Trots att hon har fyra år kvar innan hon har åldern inne, så vi dansade och drack öl...Det var faktiskt en riktigt trevlig kväll och jag stupade i säng vid 4 tiden i morse!

Idag har jag inte gjort något mer än ätit pizza och sjungit singstar ensam! Vet att det låter mobbat men jag ville mest testa de nya trådlösa mikrofonerna och jag tycker det blir roligare utan sladdar! Och ljudet  är lite bättre, även om det ändå låter hemskt illa när jag sjunger!


Nu sitter jag och är FRUKTANSVÄRT sugen på hamburgare...

Fast jag åt en pizza...Men men! HAMBURGARE here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback