Igår fyllde min bror 30 år!

På dagen var jag dit och fikade lite, träffade lite släkt och en barndomskompis! Det var trevligt!

Kvällen bjöd på lite piffning hemma hos mig, jag hade ett tält på mig eftersom jag blivit så fet, ett ganska dekorativt svart tält med lite nitar så jag kände mig ganska snygg ändå. Vi provsjöng lite singstar hemma, drack lite vin och åkte sedan till festen. Käkade samma goda mat en gång till och hade en kul kväll! Vi tyckte dock att ganska många droppade av ganska snabbt, men eliten var kvar tills lokalen stängde!

Det är visst lite alkoholistvarning på mig för mitt huvud dunkar idag.
Kan visst inte skilja på mina kusiner heller, men jag VET vem som är vem! Egentligen! Haha, ne skämt å sido...Har så pass bra koll men vin gör en lite puckad : )

Men roligt hade jag och det hoppas jag de andra hade också.

Magnus är nog nöjd med sina fina presenter, han fick flera presentkort, spel, teckningar, pengar, whiskey, upplevelsepaket och så vidare!
Det kanske inte är så dumt att fylla trettio år ändå??

Jag tror jag väntar med att göra det några år till. Men jag kan redan nu tala om att min högsta önskan är att Carola ska komma och sjunga när jag fyller år! Då skulle jag SMÄLLA AV! Och det skulle bli den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag vet att det verkar sjukt, men det skulle vara SÅ COOLT! Så om ni vill kan ni boka upp henne, och er själva till den 5 april 2013...


Ikväll ska Thomas och jag grilla på gården här ute, det är härligt väder idag! Nu har Thomas varit så snäll och gått till Ica för att köpa brunch. COCA COLA var ett måste, brukar bli piggare då...Psykologiskt...Ciabatta med tonfiskröra och ägg, kanske lite bacon och nån god juice och snart är jag på topp igen.

Någon som har nåt tips på nåt smarrigt att grilla? Majskolvar brukar vara så jäkla gott.




Kommentarer
Postat av: Elin

Nu blev jag också sugen på att grilla majskolvar!!! Vi ses om inte tidigare om en månad. Kram

2009-04-26 @ 17:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback