Ska drömma...

Om nästa månad. När jag inte är lika pank som en kyrkråtta.

Då ska jag köpa mig lite fina vårkläder.
Beställde lite saker igår men avbeställde igen eftersom jag inte har råd ändå!

Men men....

Nästa månad blir lite bättre...
I juni kommer kommer 6000 kronor i extra skattepengar. Det är alltid nåt!

Då ska jag få ett par nya jeans, några t shirtar och våriga skor! Nu har jag haft samma ballerina i ett par år och det börjar bli trist!

Snälla Thomas, kom hem nu då....Klockan är 40 minuter mer än den borde vara...Jag e HUNGRIG!


Undrar vad som sker på Valborg förresten? Jag föreslog en spontan roadtrip men nu när pengarna sinat bigtime så vet jag inte vad som sker! Har knappt råd att köpa en flaska vin!

Men nåt ska väl ske, egentligen var jag ledig men tog bort det i sista sekund. Jag vill ändå tillbringa Valborg någon annanstans än i Uppsala.

Förhoppningsvis åker vi på roadtrip, försöker få till en billig hotellnatt på Scandic som vi har personalrabatt på och käkar en god middag och dricker lite gott...Jag ska dricka cola, eftersom jag har alkoholförbud! Det skulle göra mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback