Jag vill.

Ha en helg, helg,helg som är lugn och fridfull.

Jag ska därför besöka mina föräldrar, där får man nämligen lappsjuka efter 24 timmar. Det passar bra.

På söndag ska jag packa och flytta kartonger till mitt förråd.

Jag är SÅ glad! För jag har fått ärva farmor och farfars ilsket gröna soffa från kanske 60-70 tal! Den är i nyskick för den stod i deras finrum, skymd av ett stort bord och stolar. Så den är så söööööööööööt! Och den kommer bli en grym färgklick i mitt ljusa hem!

Ser fram emot att få pyssla lite, även om september månad kommer vara katastrof rent ekonomiskt. Men det skiter jag i. Jag skiter i allt ett tag, då kommer det kanske kännas bättre snart!

Sen har en tanke etsat sig fast i mitt huvud, och det är inget roligt som jag kommit på. Jag hoppas att det löser sig inom ett par dagar, annars blir jag förtvivlad. Men vad det är, det vet bara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback