Livet har stannat upp en stund...

Jag har liksom stannat av ett tag. Har stressat ihjäl mig senaste veckorna.
Jag är ledsen om jag borde ha hört av mig, och frågat hur ni mår och att jag borde  vara mer social men jag orkar verkligen inte för tillfället.

Har packat och packat och slängt och packat och packat och slängt. Nu är jag ändå inte färdig.
På söndag morgon efter att jag kommit hem från Mariehamn börjar kaoset för då flyttar jag.

Känns lite märkligt att det bara är slut. Det kommer tårar när jag tänker på det.
Men jag kan inte förklara hur det känns....Det bara liksom....Känns inte.


Ska fira i Mariehamn i helgen, Viking Line 50 år....

Sen borde jag ta hand om mig själv lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback