Man kan inte...

Begära att någon annan ska bry sig om mina problem, när jag knappt orkar bry mig själv...Men ändå känns det lite tungt just nu. Kanske bryr mig längst inne ändå.

Har packat en del, väntar på kartonger som ska levereras inom kort.

Svängde ihop en liten sallad, ska käka middag ungefär klockan 18:00 sen ska jag nog ägna resten av kvällen till att slänga saker och packa. Jag trodde att det var hyfsat lite saker men det dyker upp saker överallt som tillhör mig. Ändå har jag sålt kanske tio Ikeapåsar, lämnat iväg åtminstone 2, gett bort och slängt. Jag har varit en grym shopoholic och hoppas att denna rensning får mig att inse hur onödigt det är att bara köpa halvdana saker. Från och med nu ska jag bara köpa saker som passar i mitt liv, i mitt hem och min ekonomi.

Kvällarna har blivit mörka, har ni märkt det? Jag kan längta lite lite till att få tända ljus i hela lägenheten och bara mysa!
Men lite sommar hoppas jag att det finns kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback