Sorgsen...

Är jag och jag orkar inte uttrycka det i ord eller ens i mina egna tankar.

Kommer banga mitt sista officiella framträdande i Gävle i helgen, åker nog på en liten kräftskiva på hemmaplan istället. För hemma kan jag ju inte sitta. Skulle egentligen behöva ta det lugnt, men har inte ro i kroppen att göra det.

Vill be de fåtal släktingar som läser min blogg att hålla utkik i sina brevlådor kommande dagar. Då dimper lite info angående kryssningen ner och jag hoppas att ni kan följa med! Vad är ett dygn av ert liv liksom?

Nu är det slappa resten av kvällen som gäller...Det känns inte riktigt som jag har semester längre, hade hoppats på att få njuta av det lite till. Men jag har gott om ensamtid i varje fall. I morse var jag och simmade, ska dit imorgon igen. Sen kommer käre kusin och hjälper mig lite på vinden. Egentligen ska vi leta efter ett slutsteg, men jag vet inte hur ett sånt ser ut så...Han kommer dock få hjälpa mig att packa lite saker också, men det gör han nog gärna.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram till finaste Jenny! Packa lugnt nu. Å du får alltid leka me mig vet du. ;p Spinning imorn kl 18 kanske? Puss!

2009-08-11 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback