Detta...

Har varit den sämsta arbetsdagen någonsin.
Men på något sätt känner jag en konstig stolthetskänsla för att jag klarade av den.

Den där farbrorn kommer bli min säkra död. Men jag ska göra mitt yttersta för att hans förbannade resa ska gå vägen.

Thomas sa igår att på fredag morgon ska jag ha en packad väska med mig till jobbet och förbereda mig för att sova borta fredag-lördag. Det kan typ vara det enda som jag ser fram emot. EN ÖVERRASKNING!

Han är på kurs nu, jag dansar på bordet...
Det är skönt att vara ensam ibland.

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt med överraskning och tack för tipset om glassen, det går nog hem hos barnen :-) Vet inte riktigt om det funkar i längden men...

Cornflakesfisken lät inte så tokig, kanske något för oss att testa, fisk brukar vara poppis!

Kram

2009-02-11 @ 21:35:43
Postat av: Anonym

Åååh va spännande me en överraskning! Hoho. =) Massa kramar till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback