En underbar helg...

Med hotellövernattning på Hotell Birger Jarl, en show på Golden Hits! GOOOOD mat och GOOOOTT vin! Och jag fick dansa till mina schalgerfavoriter!

Ett jättefint, alldeles lagoms stort hotellrum och mysig frukost...TACK Thomas för en toppenkväll!

Sen när vi åkte hem ringer plötsligt telefonen...Tydligen står Thomas föräldrar och systerdotter utanför vår port och väntar på middag. Dom har tagit fel på dag, egentligen skulle dom kommit idag! Jahopp....Det blev till att i ilfart åka och handla improviserad mat eftersom den planerade middagen inte skulle gå att genomföra, Thomas fick dra en vit lögn och säga att salladen var slut, ta med familjen till ICA och jag panikstädade lägenheten som luktade gamla sopor....Disken lyckades jag trycka in i diskmaskinen, alla saker slängde jag in i sovrummet och stängde dörren...Svabbade av golvet i badrummet och sprayade lite luktagott spray i lägenheten...Då kom dom tillbaka!

Nåväl, efter lite stressande så fick dom middag i varje fall. Potatisgratäng med fläskfilé,bearnaisesås och sallad. Det smakade supergott.

Det gjorde inte så mycket att jag missade min planerade släktmiddag och Thomas sin fest med kompisar. Det blev en trevlig kväll till slut, schlagern höll oväntat hög kvalitet och det var skönt att få vila ut i soffan!

Lili och Sussie, Amy Diamond och Måns var mina favoriter...Gillade faktiskt Lilie och Sussie bäst! Jag tyckte dom svängde till det rejält!

Det har i varje fall varit en toppenhelg...Nu kan jag faktiskt tvätta utan att känna bitterhet!!! Haha......



Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken mysig överraskning! Roligt att höra att det var fler som gillade Lilie och Sussie.

Jag väntar på Madde som ska hjälpa mig med barnen så jag kan måla lite uppe. Kram

2009-02-16 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback