Nu.

Är jag ensam igen. Jag är alltid ensam.
Har varit ensam samtliga kvällar denna vecka. Egentligen inte igår, men då somnade jag på en gång för att jag var dödstrött. Så jag somnade själv,när jag vaknade petade jag lite på Thomas. Sen smög jag ut.
Tvärväckte Thomas en halvtimme senare när jag i panik dragit upp dragkedjan på mina stövlar snett så jag varken fick av eller på mig dom. Thomas var inte överlycklig men han måste ju förstå att jag inte kan se ut hursomhelst på jobbet.


En dag kvar på denna vecka, det enda jag längtar till är fredagar. Fredagar är det bästa som finns just nu. Man är liksom lite oslagbar på fredagar, ser fram emot soffhäng, lite drinkar eller vin, sovmorgon och en lång helg. Tyvärr är underbart väldigt kort. Men det ska jag inte tänka på just nu.


Mitt liv ÄR roligt. En rolig grej är att jag varje vecka skickar ett gulligt kort till mina systerdöttrar. Idag gjorde jag det. Jag är en bra moster i varje fall. Något annat kan man verkligen inte påstå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback