Singstar/buzzfest!

Igår var det världens fest här! Vet inte riktigt hur många vi var men lägenheten var full av tävlingsinriktade kamrater som gladeligen spelade buzz och sjöng singstar!

Jag hade en trevlig kväll, jag hoppas att våra grannar inte är föööör arga på varandra. Vi lät nog ganska illa på slutet.

Två av våra stolar pajade, helt livsfarligt och jag hoppas VERKLIGEN att Eric inte gjorde illa sig när han for i backen.

Kom ju aldrig iväg ut och dansade, det var riktigt tråkigt. Men men, jag städade hela lägenheten på fyllan i natt så när jag vaknade så var det sååå fint här! Men det dracks en hel del, två kassar pantburkar. Tre kassar med glasflaskor...

Tjoooo Hej!

Nu ska jag duscha, sen ska jag söndagsfika någonstans...

Jag vill ha fest igen!

Kommentarer
Postat av: Case

Förlåt att det inte blev nå dansande, jag ville me dansa. Den där satans spriten är livsfarlig... Håll den borta från mig i fortsättningen är du snäll. :/

Men det va himla trevligt, det va det.

2009-02-01 @ 15:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback