Varit på willys...

Och nu är min lilla fritid snart slut, om ett par timmar dags att gå och lägga sig igen.

Är fascinerad av min braiga spis...Nu varnade den med pipljud att riset kokade över, plus att den stängde av sig själv. Fiffigt faktiskt.

Längtar redan till helgen, ska på inflyttningsfest och på after work. Kan inte bli bättre!

Idag hade jag mailkrig med en resebyrå i Norge. Om folk bara läste sina bekräftelser noggrannare och lät bli att vara så snåla så skulle min arbetsdag vara trevligare. Men jag skiter i vad som sker med det där, det finns inga regler på mitt jobb ändå. Det är otroligt energikrävande faktiskt. Det har tagit musten ur mig helt, mitt lilla byte till ett nytt jobb. Det värsta är att jag trivs hundra gånger bättre än i Uppsala, men ändå känns min situation ohållbar. Men jag tror nog att det kommer lösa sig...

Trodde aldrig att jag skulle hamna i en sån här "jobbig jobbsituation" Tror det skulle kännas lättare om vi inte jobbade i ett kontorslandskap där vi sitter sämst till och hör mest skvaller,skitsnack,bitterhet, elaka kommentarer och dylikt. Att vuxna människor kan vara såhär????

Det är hemskt...Ska ta mig en rejäl funderare över livet, en annan dag...

Sandra och jag har varit och köpt frulle, keso och mackor och miniyoghurt till frukost och mestadels tonfisk till lunch...
Haha, nu kom jag på att jag glömde köpa deodorant och dressing.

Idag kommer min kamera hem, nu är det dags att lämna in datorn...Åttan sitter visst löst och bokstaven J känns väldigt skumt. Känns som att mitt personnummer börjar på 8 och mitt namn på J, jag gillar min egen person. JAAAG ÄR EN SUPER ÅTTA!  Typ.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken skojig helg du verkar ha framför dig. Själv hoppas jag att min blir lugn, eller iaf att det finns tid att andas nånstans. Känner att jag jobbar dygnet runt i veckorna nu.. Jobbigt! Kram till dig iaf! Jag hoppas du hittar ett nytt och roligt jobb snart! Eller att det du har blir roligare.. =) Det vore väl det bästa det.

Postat av: Anonym

Du är utmanad stumpan! ;)

2009-02-06 @ 21:43:54
URL: http://case.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback