ArG!

Tåget gick 15:40 från Stockholm. 18:25 anlände jag till Uppsala.

JÄVLA SKIT!

Jag skulle ha åkt ut till mina föräldrar. Istället sitter jag hemma och är skitarg.

Till råga på allt så ringer mamma och talar om för mig: DET ÄR KALLT UTE, klä på dig ordentligt imorgon...

SOM ATT JAG INTE VET att det är KALLT? Det är fan kallare klockan 6:30 på morgonen när jag pallrar mig iväg till mitt jävla pissjobb än mitt på dagen när solen skiner och mamma tar en liten promenad i godan ro. JAG VET ATT DET ÄR KALLT UTE.

Jag är snart 26 år gammal. Om jag vill gå naken trots att det är kallt, låt mig göra det....

JÄVLA pisståg som förstörde början på min helg. Och har gjort mig irriterad på ALLT.

Kommentarer
Postat av: Åsa

hahaha. mammor är roliga som alltid måste på peka "det är kallt ute" fast man inte kan undå det liksom. fast min pappa är visserligen inte mycket bättre. vid jul där när jag hade öroninflammation fick sa han "du har väl mössa? man måste ha mössa, som går ner över öronen vet du". Dom är för söta. dom förstår liksom inte att vi inte är fyra år längre....



För övrigt suger tågförseningar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback