Båt.

Ska åka med Cinderella och dricka billigt vin och bli lullig.

Egentligen skulle jag ha suttit hemma och eventuellt spela buzz eller sjunga singstar. Men Sandra svarade aldrig på om hon ville så jag antog att hon inte ville och Carin behövde en vecka eller två till på sig att öva upp vackraste sångrösten, så jag hoppas att hon inte blir ledsen över mina ändrade  planer. Snart ska vi sjunga!

Är sjukt less på allt överlag. Imponerade att man kan bli gråtfärdig av att inte få åka till Överskottsbolaget. När man väl får åka till Överskottsbolaget så blir man gråtfärdig över att man inte längre vill åka dit eftersom det tog för lång tid innan ett nej blev ett ja...

Jag är trött på mig själv. Faktiskt. Jag säljes billigt vid snabb affär.


Jag hoppas att det blir en mysig kväll. Färjan Håkan kanske är där? Ehh....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm hoppas ni får det skoj på kryssningen. Själv håller jag på att övertalas till att smyga runt i buskarna utanför en fest ikväll. Inte så bra, menmen... Puss å kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback