Ensam hemma...

En hel helg! Det är helt underbart!
Jag håller på för fullt med att rensa, rensa,rensa bland mina saker...
Det låter som jag är städaddict och det är nog lite sant. Men jag gillar det, speciellt nu när det nåt en punkt då det bara väller över med grejer hemma! Har gett mig fan på att jag ska tjäna i varje fall 2000 kronor på att sälja saker på blocket och det ska jag klara! Har kommit upp i 500 än så länge så det är ju en bit kvar.

Har lyckats organisera bland mina smycken, mostly bijouterier! Nu är dom ordnade i fem små söta burkar, och nu har jag koll på vad jag har och inte har! Behöver kanske inte köpa några nya örhängen nu, när jag hittat såna som varit borta i evigheter!

Ska försöka slita mig från städandet en liten stund för att gå ut en promenad, men jag tror faktiskt att jag ska göra av med NOLL Tycker om er alla i varje fall, det tror jag ni förstår.

Helt sjukt att det redan är 2009 och igår fyllde min älskade systerdotter Hanna 1 år! Tiden går så fruktansvärt fort. Agnes, hennes syster som är snart tre år, berättade för mig att hon och hennes mormor brukar "bygga filialer i lego" Översmart unge...Hanna tindrade i varje fall som solen över sina presenter, här kommer ett urval av vad hon fick och vad hon

gjorde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback