Imorgon kväll!

Kommer en tjej hit och kanske köper massa grejer av mej! Jippie!
Om jag inte har skrämt bort henne för jag stod på Mc Donalds när hon ringde och jag kan uppenbarligen inte göra flera saker samtidigt. Glömde bort att ta läsken också men en hyvens McDonalds medarbetare kom utrusande med den innan jag åkte iväg i mitt vrålåk!

Ohej och hå...Men nu ska jag kånka fram allt som jag har till salu, och så hoppas jag att hon vill ha MASSA saker!

Är så trött på saker, jag önskar verkligen att mitt shopoholicbeteende går över snart. Det har bättrat sig lite. Men bara lite.


Är inte taggad för att jobba. Trodde det skulle vara skönt med en ledig dag men jag känner mig bara lurad och tror att det är lördag och att jag ska få sova länge imorgon också. TYPISKT.

Neee, nu ordna till här hemma. Thomas är fortfarande sjukis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback