Kanske det känns lite bättre nu...

Har köpt:

Tre skjortklänningar från Gina, två svarta och en vit= 147.50 sek
En svart kjol med hög midja från Indiska= 99.50 sek
En tubklänning från Mq= 149.50

= Jenny är MYCKET nöjd med sina inköp....

Thomas skulle komma hem om en halvtimme, det var för ungefär två timmar sen...
Nu har jag redan mumsat upp min sallad, och är värsta mätta tjejen.

Imorgon börjar mitt nya liv. Eller det började egentligen idag, för jag var och toksimmade. Det var nästan så jag drunknade till slut. Jag tyckte jag var skitduktig som simmade i tjugo minuter men stora starka arm och bentag. Sen gick jag och solade, och sen när jag kom ut därifrån en halvtimme senare så simmade samma tjej fortfarande runt, runt, runt i bassängen. Måtte hon ha tagit en rejäl fikapaus, annars vill jag ju skjuta mej själv??????!!!

Men tjugo minuter är tjugo minuter...

Känns som jag stukade fingret lite också i mitt kraftiga armtagande...Det gör väldigt ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback