På besök i butiken...

Kund: Hej jag vill ha priser till Helsingfors.

Jag: Jaså, jaha det ska väl gå bra,kryssning eller reguljär resa?

Kund: Kryssning

Jag: När vill du åka?

Kund: Det vet jag inte.

Jag: Helg eller vardag?

Kund: Alltså, jag vill bara veta priser. Jag ska inte boka.

Jag: Det är olika priser beroende på vilken dag du åker.

Kund: Jaha....

Jag: Åker du tex söndag-torsdag i C4 hytt blir priset 300 SEK för 2 personer

Kund: Min kompis åkte gratis, det ska jag också göra....

Jag: Allt är inte gratis i denna jävla värld din förbannade jävla utsugare. Förstå att 300 kronor är ett jävla bra pris för att ta sig till ett annat land, dom flesta skulle bli överlyckliga över detta pris. ..

(Typ...)


Låt mig bara lägga mig på golvet och skrika. Jag hade för ett ögonblick glömt bort hur psykiskt ansträngande ett jobb inom servicebranschen är. JAG SKA INTE JOBBA MED SERVICE!

SNART får jag gå hem och dricka vin och mysa. SNART.


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jaa det är det bästa när man kommer hem från en stressig dag på jobbet. VIN!

Postat av: Case

Ajajajaj! Din stackare! Vet hur det känns. Kram!

2009-01-23 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback