Städdag...

Jag kan vara den mest oorganiserade människa. Och den segaste av alla. För jag har bara hunnit städa sovrummet på hela dagen...Haha! Men jag har tömt det på två sopkassar med bara skit, och en Ikeapåse samt en kasse saker som inte hörde hemma i ett sovrum. Det känns som jag är en bit på väg  mot mitt nya organiserade liv, och i sovrummet hittar jag åtminstone mina saker nu. Hittade en skjorta som varit på vift i evigheter så det var ju bra!

Imorgon blir det finputsning här hemma och skridskoåkning med älskade systerdotter. Det är många år sen jag stod på ett par skrillor men det ska bli kul.

Har funderat rätt mycket idag. Det är bra att fundera emellanåt.


Nu blir det lite städ till. När alla andra super sig fulla och dansar hela natten lång så sitter jag på golvet och försöker para ihop omaka strumpor med varandra. Men det är sånt som ska göras det också....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback