Thomas och jag...

Är lite sjuka båda två. Men det var nog nån fejkvariant av magsjuka och det tackar jag ödmjukast för.
Dock är jag sjukt seg efter jobbet, har lite lite ont i halsen igen och har ont i kroppen.

Thomas ligger på soffan och snorar och nyser.

Vi missade middag i Faringe, men det kommer nog flera middagar.

Blir nog en tidig kväll, tyckte till och med att det var jobbigt att hänga tvätt. Undrar om man kan lyckas få till en hårklippning i morgon, fast det är universums rödaste dag.

Ska sova länge, sen kanske kanske.

Det var garanterat inte min körabil dag idag. Råkade visst ha helljus på i tio minuter utan att märka det, satt så jävla dåligt, orkade inte skrapa rutan ordentligt plus att hux flux var bakluckan öppen och nån jäkla varningssignal började tjuta helt hysteriskt i bilen. JAG HATAR ATT KÖRA BIL. Hädanefter ska jag gå vart jag än ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback