HMM...

Ikväll kommer Elin hit och fikar lite. Det blir skoj.

Jag diggar svenska deckare...Dessa fick jag på posten. Inte för att Shopoholicboken är en deckare men...

*En shopoholic säger ja...av Sophie Kinsella
*Dödslängtan av Björn Hellberg
*Nattvandraren av Björn Hellberg
*Hedersmord av Björn Hellberg
*Skumtimmen av Johan Theorin
*Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson
*Sjöjungfrun av Camilla Läckberg
*Den mörka ängeln av Mari Jungstedt
*Hjärtats mörker av Jonas Moström

Sen har min favvoförfattare Anna Jansson kommit ut med en ny bok...Först när givaren är död. Den måste jag köpa men hoppas på att den släpps på pocket snart. Billigare och mer behändigt tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Lina

absolut, pocket är bra på alla sätt tycker jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback