Jag ska åka på vinkväll...

Hos min "andra familj"
Hos familjen Karlsson/Sävström.

Har laddat med vin och godis, kanske att jag har tjuvätit några stycken ur gott och blandat skålen, men det var ju så sjuuukligt gott.

Blir nog en trevlig kväll, men har en liten klump av oro i magen för min far har åkt in på sjukhuset och det gillar jag inte...
Får hålla kontakt med mamma, hon talar väl om så snart hon vet något mer.

Har varit iväg till Åbo med mina syskonbarn och besökt muminvärlden! Agnes trivdes som fisken i vattnet och även Hanna verkade uppskatta trollen. Det var nog ett stort äventyr för oss alla och vi var mycket trötta igår när vi kom hem! Jag hoppas i varje fall att alla tyckte att det var en bra resa för jag hade kul! Lite svårt att hänga med i barnens tempo hela tiden hade jag, men dom är mysiga!
Vi åt god mat, spelade på automaterna på båten, badade och sov på hotell! Vad mer kan man begära!

Nej, nu hem till Magnus för att hämta lite smarrigt kött inför morgondagen!
Ska grilla med kollegor och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det är bra med din far. Låter kul med mumin, gissar att Agnes hade minst lika kul som dig.

2009-07-30 @ 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback