Karlar jag kan tänka mig att gifta mig med...

Nu när jag har 1.5 ben ute på marknaden igen....


1. Carola -Visserligen ingen karl, men jag kan tänka mig ett giftemål ändå.

2.
Ulf som jag bokar resor till - Han är förvisso med i en seniorklubb och jag vet inte hur han ser ut, men han har ju en sån fantastisk behaglig röst.

3. Robert Pattinson - Jag tror inte jag behöver förklara varför?

4.
Classe-Basse - Ingen dansar styrdans som Claesbandage (eller hur han nu stavar sitt namn)

5. Henrik Karlsson - Men jag får nog vänta i tre år tills han fyller 38 år som han sa förut, eller tills han gör slut med sin tjej. (Hon läser inte min blogg hoppas jag. Eller gör det förresten, heeee´s gonna marry another , moahahaha)

6.
Alexander Popov - Den ryske snyggingen simmade in sig i mitt hjärta redan för 10 år sen. Förstår inte varför han inte redan friat??

7. Stefan Edberg -  Jag var ruskigt kär i honom när jag var liten, och jag har hört att gammal kärlek rostar aldrig.

8.
Jude Law - Jag tycker att han är vansinnigt snygg i Closer samt The Holiday

9. Moneybrother -Varför inte liksom?

10. Den gamle karln på mitt gamla jobb - Han har redan visat intresse. Minus för att han är just gammal, men det gör ingenting. Även karlar i min mors ålder kan vara stiliga. "Här kommer min nya kille, ehuuum pappa, ehuuum karl....

11. Daniel Tilly - Mmm....

12.
Johan Glans - Förstå så kul man skulle ha varje dag! Fast han brukar äta lunch på samma ställe som mig, och han skrattade inte en enda gång då...Hmmm....

13.
Någon i Stockholm - Så jag får nära och får det billigare till jobbet. Tar gärna en snygg lång kille som bor på Söder, eller Hammarbysjöstad. Mycket pengar behövs för jag är dyr i drift och så....


Typ, nån av dessa skulle passa bra...





Kommentarer
Postat av: Elin

En dem är ju singel i alla fall.....

2009-07-25 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback