Mobilhyfs....

Varför sitta i 40 minuter på tåget som avgår 07:10 och messa med mobilen och ha VÄRLDENS högsta smssignal?
Döv eller dum i huvet?

Okej en gång, men inte 20 sms senare...


Annars händer inte mycket, samma gamla visa på jobbet...En är överambitiös, två är negativa, en ligger och sover på arbetstid och en drar på långlunch och lovar "att jobba in det senare"
En aning provocerande när hon kommer tillbaka med kassarna fyllda och har "shoppat loss" litegrann...

Eller när den andra dumförklarar en femton minuter efter att x kommit tillbaka från semestern...
Pallar inte med det, vill bara skrika, lägga mig ner på golvet och slå mig själv så det gör ont.

Men snart är det semester, och på söndag ska jag söka ett jobb jag hittade. Bara för att komma igång lite.

Ser fram emot en festhelg, på två olika ställen. Måste hinna röja mitt förråd också så mina pinaler får plats när jag flyttar tillbaka om några veckor...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll o spana gärna in min blogg o lämna en kommentar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback