Jag har inget liv.

För jag ska fira midsommar hos mina föräldrar. Jag är 26 år och ska hoppa grodor med mina föräldrar. För Thomas tyckte inte att jag skulle följa med honom för vi skulle nog bara bli osams. Det är iofs sant men jag kan inte förstå varför man måste gå in med inställningen att man ska supa sig medvetslös och absolut inte kunna ta sig hem i vettig tid på midsommardagen. Då hade jag kunnat komma hem och hunnit med både och. Men nu skiter jag i dig, du kan vara bakis bäst fasiken du vill!

Mina söta syskonbarn kommer vara där, och lite familj är inte så tokigt ändå! Kubb och kanske ett gammalt antikt krocket kan få komma fram!


Fast nu har vi kommit fram till att midsommardagen kommer ju bli kalas! Elin, paxa soffor eller tält eller dylikt för nu kommer en hel bunt! Vi lånar morsans och farsans volvo från 84 och åker!

Weee!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ta med det ni vill äta och dricka samt sovsäck så löser sig resten!

Vi ses!!!

2009-06-17 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback