Lite bilder från en rolig midsommarhelg!

Sötnosen Hannabumman! Gulliga Axel! Dekorativa Agnes busar med sin kusin...
Vi smygsuper lite...Ser lite roligt ut med tanke på att Stefan och Elin har världens största hus och ändå tränger vi ihop oss allesammans på farstubron!

"Min nya karl Classebasse" och min kusin Tommy!

Min dekorativa kusin Sandra!Anton är snygg han också...Ika och Magnus äter gott grillat! Haha många flaskor och glas!

Mina ben satt där dom skulle hela kvällen! Catharina och Cecilia! Magnus och Catharina!

Ännu mer glas!

Som sagt, tack för en trevlig kväll.

Har inte glömt att det är dags för Cinderellakryssning i höst! Japp, vi lär ju ha bartöming då under ett dygn! Det skulle vara roligt!




Jag minns, trots att jag var blond hela kvällen igår! Jag är blond på låtsats bara liksom...Haha!
Är som jag är i varje fall...


Nu SKA jag ha Mc Donalds, har snart tjatat sönder Thomas att vi ska åka...

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv för en kanonhelg! Hoppas du kom hem ordentligt, här sov vi lääänge!

2009-06-21 @ 22:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback