Riktigt dåligt uppdaterat...

Men jag har varit sjuk och varit på Åland och jobbat och grejat...

Loppmarknaden jag skrev om sist inbringade 900 kronor, så jag har bestämt att jag ska stå där och sälja snart igen. Mammsen hade massa saker hon ville bli av med så grejer finns det gott om!

Dagens middag bestod av pastagratäng. Sjukt enkelt att göra och smakar gott!

Vad sker då på midsommar? Troligen blir det till Thomas kompis i deras nyköpta hus på landet. Kan bli roligt. Men jag är lite sugen på att åka balvagn ut till någon fest ute långt bort på midsommardagen! Kanske följer med min bror och hans tjej...
Thomas lär nog vara bakis på midsommardagen så han får man inte med sig...

Ligger redan i sängen, det tar kål på mig att jobba såhär. Jag längtar tillbaka till oregelbundna arbetstider, hur konstigt det än låter. Då fick man en dag eller två mitt i veckan ledigt, och sooooovmorgon. Det passade mig så mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi väntar er, sängplats är ordnad! Hoppas ni stannar den här gången. Barnen är borta och idag har vi ordnat lite flytande...vi ses!!!

2009-06-15 @ 22:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback