Inte festa...

Uppenbarligen valde jag fel denna lördag. Borde litat på mitt dunkande huvud som inte ville festa från början. Men jag tänkte att det vore kul med lite singstar kväll. Tyvärr kände jag att det blev lite väl högljutt för mig, och jag var inte alls sugen på att dricka. Jag uppfattades säkert som jävligt bitter och tråkig ikväll.
Men jag uppskattar inte vissa av Thomas vänners beteende. Jag uppskattar inte att man rotar i mitt skafferi om man inte är en vän till mig. Man får äta hur många mackor man vill, men fråga först...Eller vad  man nu ska säga.

Det är kul med spontanfest, brydde mig inte om att tre "objudna okända" slank in, men man kan väl ringa och fråga om det är okej först? Fast det är nog jag som är bitter... 

Det räcker med att jag säger en gång att jag vill vara hemma. Inte gå ut. Thomas behöver inte tjata till döds. Det är inget fel, inget som hänt. Jag ville bara inte gå ut med dunkande huvud och irriterat humör,spik nykter.

Uppskattar inte heller när Thomas först är totalt anti till att dricka. Sen sveper han i sig tio öl och är asparty. Medan jag är gammal och tråkig och tänker på tvättiden imorgon. Vem får gå upp och tvätta berget med tvätt som hopat sig.
Vi får väl se imorgon...


Jag är inte bitter...Men jag längtar nog lite bort...

Bort, bort, bort...


Nu ska jag somna... Nästa helg ska jag leka med en treåring. Den bästa treåringen i hela hela världen...

Kommentarer
Postat av: Carin

Kram till dig gumman.

2009-03-22 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback