Mina favoriter i årets melodifestival.

(Vet egentligen inte vem jag gillar mest, vet bara att det svänger när jag hör dom)


1. Lili och Sussie  "Show me heaven" (Man blir faktiskt glad av denna låt)

2. Agnes "Love,love,love" (Tänk om man såg ut som henne, inte alla som bär upp en guldstass på det där sättet)

3. Amy Diamond "It´s my life"  (Om dom bara kunde klä på henne nåt som gjorde att hon inte ser ut som en jättebaby)

4. Måns Zelmerlöv "Hope and glory" (Gillar honom inte, men den här är faktiskt ganska bra )

5. Alcazar "Stay the night" (Åttitalskläderna charmar mig)


Sen tycker jag inte om så många fler låtar :) Tycker Johan Becker sjunger värsta fint, men det lät lite väl mycket som tio andra låtar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback