Okej...

Igår var jag så illa tvungen att akut dra ut min visdomstand efter att den plågat mig MYCKET mer än vanligt. Tandläkaren sa bara, såhär kan du ju inte ha det....Sen fick hon inte loss tanden, utan höll på att slita sönder min mun. I natt sov jag ingenting, tänk att en natt kan vara så lång när man bara längtar  efter att få sova utan att kunna det.

Nu har jag pepprat mej full med värktabletter, har mest legat på soffan hela dagen.

Dock ska väl allt sjukt vara borta ur mig, halsen är opererad, tanden utryckt. Nu ser jag fram emot att få bli frisk, ska ha flera månader utan karens och sjukdagar, Ska hitta motivationen att komma i form, och jag ska ta tag i mitt liv som just nu bara gått förbi mig.

Har bestämt mig för en liten födelsedagsfest. Det känns som det var nyss jag fyllde 25, men tyvärr går det inte att stoppa klockan. Får bara se till att lära mig njuta lite.

Vi får se vad som sker.
Nu är det i varje fall helg. Imorgon döps Axel Ture Liljedahl. Imorgon är det Axels dag!


Då ska jag passa på att pussa på mina andra syskonbarn. Agnes frågar alltid om Thomas, vad han gör eller om han ska komma och hämta mig. Sen när Thomas väl kommer blir hon så generad att hon inte vet vilket ben hon ska stå på.


Jag önskar mig en överraskning denna helg. Det är jag värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback