Ser fram emot helgen.

Trots min smärta i munnen ska det bli förbannat kul i helgen. Thomas och jag firar ett år tillsammans. Vi ska öva på att åka skidor i Romme och äta mysig middag och sova på hotell. Det blir alldeles fantastiskt bra!

Jag är lycklig över att han finns. Skulle bara önska att vi sågs lite mer under veckorna. Jag har tolvtimmarsdagar borta från hemmet i veckorna, och Thomas jobbar nog 11 timmar per dag. Stackarn. Men ambitiös är han.

Året har gått jäkligt snabbt, vi träffades på Flustret och har hängt nästan varje dag sen dess! Det har varit  ganska mycket av allt. Kärlek, gråt, skratt. roliga äventyr, semestrar, miniutflykter, mysiga syskonbarn, nya bekantskaper, middagar, fester, balkongkvällar med vin! U name it! Förhoppningsvis blir det bättre och bättre!


Tror att alla tyckte vi var lite våghalsiga som flyttade ihop så tidigt, men det kändes bra. Ibland tvekar jag eftersom jag är en riktig ensamvarg, men det känns oftast, riktigt, riktigt toppen!


Kommentarer
Postat av: Case

Jag tycker inte det. Har aldrig tyckt. ;)

2009-03-13 @ 06:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback