Snart kommer...

Syster Ulrika med lunch och världens godaste efterrätt. AXEL!

Vi ska mysa och leka en stund, stora killen har precis fyllt fyra månader och äter gröt!

Sen ska jag vila mig lite till, det knackade på dörren och en tant bad om hjälp med tvättstugan. Det dumma är att jag genast tänkte att det var nåt skumt på gång, men det gick bra. Hon behövde hjälp, inga andra baktankar. Ska inte tro det värsta hela tiden...

Jag ska nog gå en promenad sen, fick mina nya promenadskor igår. Dom är sjukt stora, men tokbekväma så det är väl så det ska vara.

Man måste lämna in önskemål om semesterveckor i dag. Har ångest för jag vet inte vilka veckor. Tror jag ska ta vecka 26,31 och 32. Det är sjukt jobbigt med semester, blir bara påmind om att jag inte vill tillbaka.


Men men, sol och bad och utflykter, varför inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback