Var är världen på väg ?

Ju mer jag kikar runt på bloggar desto mer gråtfärdig blir jag. Att inte föräldrar stoppar sina fjortonåringar från att flasha sig själva på internet, mobba varandra och såra andra människor! En tjejs största problem var att hon höll på att bli blek, att hon måste sola och köpa lösögonfransar! Och fundera ut varför hon blivit smalare den senaste veckan??

En annan lägger ut en bild på en f.d kompis och totalsågar henne...Och hetsar andra att skriva elaka saker om "kompisen"
Vad är det för jäkla värld??????

Jag blir ledsen och irriterad. Jag tycker det är fel. Jag brukar inte bry mig speciellt mycket men detta är sjukt!!! MAN FÅR INTE hålla på sådär...

Det bästa som har hänt idag att världens bästa chaufför körde bussen till tandläkaren. Han lät mig åka gratis eftersom han känner igen mig från förr när jag åkte dom få bussar som gick till och från Arlanda. Han sa att han brukade tänka på mig när han kör 806:an! GULLGUBBE!

Kommentarer
Postat av: Case

Nää vilken snäll busschaufför. Det gillar vi! =)



Å jag håller med dig om kids på nätet.... De fattar inte att allt de gör där alltid finns kvar. Det går inte att ångra. Stackars stackars. =(

2009-03-12 @ 19:38:34
Postat av: Emma

Mobbingen suger balle, resten är inget problem egentligen, tråkigt kanske. Men örk för mobbing.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback