Dagstur...

Thomas och jag tog en tur med Rosella till Mariehamn helt spontant...

Käkade lite gott, jag äter mest potatis och kaviar jag....Vann 300 kronor på en pokermaskin  och shoppade alldeles för många flaskor bubbelvin! Det var toppen! Lagom söndagsunderhållning.

Nu hann vi med att handla lite mat och nu har jag krypit till sängs. Ska upp tidigt imorgon, nu är det dessvärre som vanligt igen. Jobb, jobb,jobb...Men jag har haft en händelserik och trevlig ledighet!

Snart är det fredag igen. Och då slutar jag TRE!

Lycka!

Kommentarer
Postat av: Case

Puss!

Att sluta tre på fredagar är nice! Jag slutar 1615 på fredag. Det är helt okej det me. ska spela lite brännboll/kubb eller nåt på kantorn på fredagkväll om du är sugen. För min del blir det cola som gäller. =) Puss igen.

2009-05-06 @ 19:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback