Nattning...Kvällning...

Thomas får fira sista timmarna av sin födelsedag tillsammans med sin kompis i vardagsrummet Jag ska lägga mig i sängen och läsa Jane Eyre och somna tidigt.

Min högsta önskan är ett jobb i Uppsala. Jag vill inte pendla till Stockholm. Vill ha gångavstånd, eller åtminstone cykelavstånd till jobbet.

Men jag är glad att jag har ett jobb, det har jag sagt förut. Men ibland är det bara så att man vill ha något annat än det man har.


I helgen funderar jag på om jag ska ta och åka båt hemma hos mamma och pappa. Dra på mig mina nya prickiga gummistövlar och fiska lite gädda! Det var flera år sen sist och nu har jag bunkrat upp med nya allergitabletter så det bör gå bra!


Men samtidigt är jag lite sugen på att festa också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback