Det bästa jag vet.

I livet.

BARN:
För tillfället är det HELT klart mina överbedårande syskonbarn. Det är liksom nästan det enda glädjeämnet, och barn är det BÄSTA som finns. Barn tycker NÄSTAN alltid om mig. För att jag är galen och knäpp, och snäll och kommer ganska ofta med väldigt onödiga men roliga presenter.


PASTASALLAD:
Gillar pastasallad sjukt mycket ett tag. Har insett att jag skulle gå ner mer i vikt om jag skippade pastan i salladen men jag äter FAKTISKT INTE lika mycket längre...
Väger faktiskt 2 kilo mindre nu än när Thomas och jag dumpade varandra. Känner mig LITE lättare om min feta mage och minns NÄSTAN hur det kändes när jag hade en killerkropp! Hoppas jag når dit igen...

VÄNNER:
På tredje plats kommer nog trevliga aktiviteter med vänner. Dessvärre har jag legat lågt på det planet ett tag, dels för att jag är enormt trött. Dels för att jag har mycket att tänka på och dels för att jag inte känt att jag kunnat leverera något mer än klagosång. Vilket betyder att jag är riktigt tråkig att umgås med just nu. MEN jag hoppas att inte alla mina vänner övergett mig. Jag bryr mig om er, jag bryr mig lite på distans ett tag bara...


NYA KLÄDER:
Ont om nya kläder i min garderob nuförtiden men i förrgår dök en grå stickad tröja med Stoooooooor krage upp i ett brev på posten. I LOVE it! Funderar på att spendera mina sista kronor på lite höstkläder. Mat ska jag ju ändå inte äta så...


LEVANDE LJUS:
Finns det nåt bättre än att sitta hemma en mörk höstkväll,lyssna på vinden och regnet utanför och tända massor av ljus i lägenheten? TROR inte det!


SMS AV NÅN MAN TYCKER OM:
Gärna från någon som det är oväntat svårt att göra sig av med fast man egentligen borde...
Har vi inte alla en sådan i våra telefonböcker?



BÖCKER:
Sen jag var liten har det funnits en enda drivkraft i mig...Ett enda intresse och det är ord. Är förbannad för att jag lät intresset somna efter gymnasiet men har sagt det förr och säger det igen...SKA skriva en bok en vacker dag.



DRÖMMAR:
Drömmar har man alltid kvar, även om inte alla uppfylls. Jag behöver dock få några drömmar uppfyllda snart känner jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback