Hemma!

Det blev en kul kryssning! God mat och roligt sällskap. Tack för att ni följde med.

Nya flaskor mousserande och rött vin fick följa med hem och även lite nytt fräscht smink. Det  var jag värd!
Glömde bort att bada, vi sov för länge i morse, gungade bra nog på morgonkvisten så det vara bara att ligga kvar i sängen och vänta på lugnare tider som kom ganska snabbt.

Gick och la mig hyfsat tidigt ändå, lite efter tre. Tror Tommy och ClasseBasse var dom som höll ut längst. Jag drack som vanligt alldeles för mycket vin så jag måste nog checka in på rehab snart.

Sahlene uppträdde ombord, är inget större fan av henne men lite roligt när det är lite extra ombord. Dansade dock lite för lite eftersom det kom en vidrig nygift karl och raggade på mig. "Min fru är hemma och vaktar vår son, jag ska åka på kryssning, men jag skulle aaaaaaaaaaaaaaaldrig göra nåt dumt"
Nehe du, aldrig, aldrig...
Äckel!

Annars var det lugnt på båtraggsfronten, jag som kände mig riktigt dekorativ. Men men, jag är inte ute efter att ragga just nu heller.

Orkar inte riktigt skriva ner allt som hände men jag hoppas att alla tyckte det var kul! Och för er som inte kunde följa med så kommer det säkert fler chanser!

Nu ska jag faktiskt gå och sova, känns som att den kommande veckan kommer bli minst lika påfrestande som den som varit. Orkar inte gå in på detaljer kring jobbsituationen men roligare grejer har man varit med om faktiskt. Men det är väl bara att se sig fram mot ljusare tider helt enkelt och försöka göra det bästa av situationen.

Sova var det...Sov gott.





Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som ni har haft det kul, vi får hoppas vi kommer med en annan gång

2009-10-04 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback