Nu åker vi!

Om en timme går bussen!

Jag har packat 22 stycken ombyten för det kan vara bra att ha för just 22 timmar på Östersjön...

Hittade ett par nygamla skor i en låda = GREAT!

Hittade också 150 kronor i en annan låda = DRINK!

Efter lite velande bestämde sig min mor för att följa med ändå. Hon är rädd för blåsten som utlovats i natt men jag sa att vid den tiden gungar ju allting ändå. Fast det var nog Moster Agneta som övertalade henne att följa med.

I och med ett sjukdomsfall blir vi 11 stycken som åker och jag tror att det kommer bli en kul kväll!

Ska spela lite pokermaskiner och försöka vinna lite pengar till min och Sandra A:s Carola kväll alternativt Tallinnresa. Men det slutar nog med att jag spelar bort allt :)


NE, nu ska jag piffa mig litegrann! Man kan inte se ut hursomhelst när man ska ut på kryssning. (Jo det kan man egentligen efter att sett Färjan,men jag ska vara dekorativ i vilket fall som helst)


Ha en trevlig lördag med vad ni nu tar er för!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni har kanonkul!!! Många kramar

2009-10-03 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback