Jag kan tänka mig.

Att när jag slutat jobba så äter jag tacos, dricker lite cola, kollar lite film,somnar tidigt....
Det bästa är, att DET KOMMER BLI SÅ! Tacos och myskväll = NICE!

Varför måste förresten främlingar alltid prata med en på tunnelbanan? KANSKE ok om man har nåt snällt att säga. MEN, om klockan är 09:00 en söndagmorgon och man bara är dryg och vill påpeka att jag ser trött ut så kanske man bara kan hålla käften istället!?????????
Eller?


Längtar som tusan till nästa helg! BARA 5 arbetsdagar och sen ska vi på kryssning!

Ikväll ska jag umgås lite med Thomas, har inte träffat honom på riktigt länge. Först jobba 1.5 timme till. Sen långa,långa,långa resvägen hem igen...Var det värt att jobba en söndag??? Mjaaaa, så pank som jag är så är varje krona värdefull, hur jobbigt det än är att vakna tidigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback