Jag.

Har inget att skriva direkt! No surprise!

Min chef har gett mig massa övertidspass så det enda jag gör är att jobba och att sova. Är sjukligt pank fram till jul så det är bara att bita ihop.

Ser fram emot kryssningen jättemycket! Hoppas alla kommer tycka det är roligt!

Är ledig imorgon, ska klippa håret vilket blir denna månads enda lyx. Sen jobbar jag söndag-fredag så svarar jag inte när ni ringer så vet ni vad jag gör. JAG SOVER, eller JOBBAR!

"Väääääääääälkommen till Viking Line, det är Jenny"

Snart är det jul igen, har ni tänkt på hur snabbt det går? I år hoppas jag slippa köpa julklappar, annat än till kidsen. Har ingen inspiration, ingen ork och ingen ekonomi. Förresten är mina kära syskon vuxna och har allt de behöver...Tror vi alla är överens om att julklappar är överflödiga.

HELST, vill jag åka utomlands över julen, men jag var nedröstad som vanligt. Kanske hittar jag någon som vill åka med mig.


Ne nu ska jag sova, imorgon mycket städ och tvätt och plock av ögonbryn,rakning av apben, fix och trix. Kanske åka ut till mamma och äta middag eller så.

Det är en LUGN helg, ingen ALKOHOL.

Ingen alkohol förrän kryssning med Cindy! Weeeeee!

Kommentarer
Postat av: Case

Ja visst går tiden himla fort.. Idag är det ett helt år sen jag åkte till Tanzania.. Galet vad snabbt det gått sen dess! Massa kramar till dig, saknar dig!

2009-09-26 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback