Sanna vänner har man kvar...

När dom andra har gått, sanna vänner kan man alltid lita på...


Jag håller på med nåt så himla onödigt egentligen. Så onödigt att det har blivit spännande.
Kommer säkert ångra mig, men det struntar jag i.

Denna vecka har jag ätit ungefär 4 hamburgare. Detta med att någonsin bli smal igen kan jag lägga ner.

I helgen ska jag packa upp och göra det hemtrevligt hemma. Det har inte funnits så mycket ork, legat back i sömn sedan förra helgen, en fantastiskt kul helg i Mariehamn!!!

Nej, nu ska jag ta och jobab lite...That´s what I do for a living...


Kommentarer
Postat av: Regina

Haha... vad roligt =) det har nog aldrig hänt förut att jag blivit igenkänd genom min blogg! Själv såg jag också en tjej igår som jag kände igen och det va en bloggtjej minsann. jo lite shopping blev det allt. Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback