Släktkryssning!

Nu har jag fipplat lite med släktkryssningen! Vi blir ett litet gäng som åker, trodde kanske att vi skulle bli några fler men antingen uppskattar folk inte kryssningar, eller så uppskattar de inte att umgås med släkten under ett dygn! Vad vet jag! Deras förlust för jag är rolig!

Vi blir runt 12 personer som åker! Jag tror det kommer bli riktigt roligt! Kommer bli lite helahavetstormet känsla tror jag :) Ser fram emot det i varje fall!


Försöker nu se till att vi får så bra hytter som möjligt och funderar på om jag kanske skulle boka en liten gruppbastu på hemresan...Men jag tror jag går och lägger mig i spat på egen hand istället! Dricker en paraplydrink och har det bra!

Weeeee!

Det kommer bli kul!

Glöm inte badkläderna ni som åker med!






Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

åhh vad roligt :-)

Postat av: F

vad kul med kryssning!

2009-09-18 @ 23:28:34
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback