Snällaste Carin i hela världen!

Vi åkte till Ikea idag och köpte lite smått och gott. Sen slog jag till på ett litet vitt bord, så jag slipper sitta och äta frukost och middag på golvet!

Carin erbjöds sig att hjälpa mig att montera eftersom jag är sämst i hela universum på sånt. Efter en timme var Carin både svettig, arg och irriterad! Hur mycket vi än försökte gick det inte att få fast det sista benet! 30 minuter innan Ikea stängde åker vi med benet och skruven, tar en lapp till byten och återköp. "Ge oss ett ben och en skruv som fungerar"

Fem sekunder tog det från att vi kommit hem igen tills att bordet var färdigmonterat! Tänk vilken osis att man tar ett bord som är omöjligt att sätta ihop. MEN! KVINNOR KAN, som Birgitta från Robinson brukade säga...

TACK så mycket för hjälpen! Tycker att det är riktigt tjusigt faktiskt!

Nu fattas bara stolar till bordet, men hittade söta pallar på Ikea och tror faktiskt jag ska satsa på såna istället. Har förlikat mig med mitt compact living. Det får vara som det är ett tag. Det kommer dagar då jag också kommer få bo i ett slott...

Nu blir det "Män som hatar kvinnor" och tacos framför tvn.
Bäst att börja med tacosen innan man sätter igång filmen för jag har hört att den är riktigt rå.

Förresten har jag haft en riktigt toppenhelg alla kategorier! MYS!




Kommentarer
Postat av: Case

Tuuuur att det gick tillslut iaf! Lilla Blå är bra att ha och fixa saker me. :)



Hoppas du fått lite ordning idag. Puss!

2009-09-07 @ 17:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback