Att det kan vara så svårt?

Idag gick jag upp 15:30.
Helt otroligt!

Men men, nu ska jag ta mig i kragen och gå till ICA och lämna bort mitt ohyggligt välinslagna paket som innehåller en ryggsäck som jag sålt på Blocket.
Till och med det känns lite jobbigt att klara av!


Imorgon ska jag jobba. Kan inte riktigt hålla tillbaka jobbångesten för jag vill verkligen inte gå till jobbet. ELLER, när jag väl är där så känns det hyfsat okej men jag vill inte åka dit. Vill inte åka tåg nästan 4 timmar varje dag. Det suger enormt!
På 4 timmar hinner man:

- Äta en trerätters middag och bli väldigt full

- Kolla på 2 filmer

- Städa sin lägenhet

- Umgås med en trevlig vän

- Ta bussen till sina föräldrar och vara där en stund och till exempel fika eller äta middag

- Läsa massa massa sidor i en bok (I och för sig sådant jag gör på tåget)

- Ta en tupplur och vakna igen

- Träna en timme, basta en halvtimme, duscha, klä på sig, gå hem, laga middag och äta den innan midnatt


Jaa....
Jag måste verkligen byta jobb. Dags att sälja sig själv. Istället för sin själ som jag gör nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback