Fredag imorgon = Den bästa dagen!

MEN!

Jag längtar mer till fredagen den 22.1.2010.

Då ska jag på sightseeing i...LJUSDAL!

Känns jävligt exotiskt, jag förväntar mig paparazzifotografer i varje hörn och nyfikna blickar var jag än går. Funderar på om snowjoggings är tillräckligt moderiktigt eller om det krävs något annat för att passa in??!
Får ta Mc donalds mat i takeawaypåse för hör och häpna! Det finns INGET Mc Donalds i Ljusdal! Man får leeeka hamburgerrestaurang hemma i köket precis som mina små syskonbarn brukar göra.

Faktum är att jag ser fram emot det något så otroligt mycket! Sover man med en halsduk som numera doftar svaaaagt svagt av herrparfym så kan man nog åka HUR LÅNGT SOM HELST över en helg. UTAN problem.
Är fantastiskt glad att jag fått träffa dig. DU anar inte!
Ska bli otroligt mysigt och jag hoppas att måndag-torsdag nästa vecka svischar förbi...

I övrigt en dag inte särskilt minnesvärd. Förstår mig inte på vissa av mina kollegor som förvånade mig rejält idag. Men är man LITE bättre så är det väl lätt att bli arrogant. Vet själv hur det är :) Inte lätt att vara ödmjuk jämt!












Kommentarer
Postat av: Case

Sååå himla härligt att läsa hörru! Jag GILLART SKARPT! :D

2010-01-15 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback