Imorgon = Röd dag.

Full av grupparbeten, övningar och allt möjligt. Mellan klockan 9-17. Det är helt fantastiskt kul. OM man gillar övningar och grupparbeten och att redovisa saker inför sina arbetskamrater. Jag HATAR sånt, har gjort det sen sjuan när min dumma,dumma,dumma,dumma lärare Pernilla sågade min redovisning. Det är det värsta jag vet.

Jag håller gärna tal när någon fyller år, men det är enbart för att göra folk glada...Och för att jag inte måste, och för jag antagligen är full när jag framför mitt tal. På jobbet är det inte jättepopulärt att va full.
Men jag får väl överleva.

Har haft en fantastiskt mysig helg, haft en sjuuukt jobbig natt och dag idag. Kan inte sätta fingret på det men skulle kunna kalla det någon form av ångest.
Jag är tacksam över att jag har ett jobb, men känner att något annat måste ske.
Orkar inte med stressen, arbetsbördan, avståndet och alla långa dagar....

Men men, imorgon är det väl en ny dag igen?

Gillar bara inte känslan av att jag alltid lever för att det ska bli fredag! Det kan inte vara hälsosamt att bara tänka på sånt som ska komma och inte sånt som är...
En pensionär sa till mig att jag ska passa på att leva livet i vardagen, för det är vardagen som är mitt liv. Jag tror jag har skrivit detta tidigare här, det är sjukt sant men väldigt svårt att efterleva.


Jag trodde att i och med att det blev 2010 så skulle det säga pang och alla mina bekymmer skulle försvinna automatiskt! Det var lite väl optimistiskt tänkt, jag får nog hjälpa mig själv lite på traven.


Det ska gå? Ska kolla på mitt favoritprogram Biggest Loser, där kan man kalla folk för målmedvetna! Det hemskaste är att jag allt som oftast sitter och äter pizza,ostbågar eller dricker cola till det programmet. Det är väl härligt??! Jag är sååååå målmedveten! Så driven! Jag nästan smäller av!





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback